محدودیت سنی پرواز

شرکت های هواپیمایی دارای شرایط و قوانین خاصی در خصوص پرواز های داخلی و خارجی خود هستند. یکی از این قوانین شرایط سنی می باشد که محدودیت هایی رابرای آن لحاظ نموده اند. به طوری که فقط افرادی در یک بازه سنی مشخص می توانند از هواپیما استفاده نمایند. به عنوان مثال کودکان زیر 8 روز و سالمندانی که دارای مشکلات و بیماری های خاص هستند به طوری که نمی توانند شرایط سفر هوایی را تحمل کنند مجاز به استفاده از هواپیما نخواهند بود. بنابراین نمی توان بلیط تهران یا خارجی برای کودکان زیر 8 روز رزرو نمود. استثناهایی در رابطه با این موضوع وجود دارد که در زیربه آن ها اشاره می کنیم.
در مواردی که به دلایل پزشکی برای سفر هوایی کودکان 8 روزه درخواست می شود. در صورتی که تاییدیه سلامت مرکز پزشکی هواپیمایی صادر گردد والدین می توانند به همراه فرزند خود به سفر بروند.
در مواقعی که بنا به ملاحضات انسان دوستانه مادر مجبور به سفر باشد در صورتی که یک گواهی از سوی پزشک متخصص اطفال مبنی بر مشکل ساز نبودن سفر برای کودک صادر شود بلیط سفر برای کودک رزرو می شود.
محدودیت سنی پرواز

امکانات و سرگرمی‌های کودکان در طول پرواز

با توجه به روحیه حساس کودکان شرکت‌های هواپیمایی مختلف، امکانات و سرگرمی‌های ویژه‌ای را برای این عزیزان در نظر گرفته‌اند. این امکانات علاوه بر اینکه باعث سرگرمی کودکان در طول پرواز می‌شود، جنبه آموزشی دارد و باعث تقویت هوش آن‌ها می‌شود. انواع بازی‌های هوشی، اسباب‌بازی، دفتر نقاشی، دفتر رنگ‌آمیزی، مداد رنگی و کتاب‌های آموزشی از سرگرمی‌هایی هستند که در پروازهای طولانی در اختیار کودکان قرار می‌گیرد.

علاوه بر این اکثر شرکت‌های هواپیمایی منو غذایی ویژه‌ای را برای کودکان در نظر می‌گیرند. این منو غذاهای مخصوص کودکان را شامل می‌شود و به‌قدری خلاقانه تزیین می‌شوند که بهانه‌گیرترین کودکان را نیز به اشتها می‌آورند.برای تهیه بلیط هواپیما میتوانید به سایت مستر بلیط مراجعه کنید.

Comments

Popular posts from this blog

آخرین وضعیت کاهش دوباره قیمت خودرو در بازار (+جدول آخرین قیمت از پراید و چینی ها تا سوناتا و النترا)

انتشار رندرهایی از جدیدترین مدل تویوتا یاریس

چند نکته ضروری سفر با هواپیما برای زنان باردار