چند نکته ضروری سفر با هواپیما برای زنان باردار

چند نکته ضروری سفر با هواپیما برای زنان باردار

باتوجه به تحقیقات انجام شده خانم ها بیشتر از آقایان دچار استرس هستند. حال اگر باردار هم باشند این موضوع چند برابر در آن ها دیده می شود. بیایید خیالتان را راحت کنیم چرا که با ذکر چند نکته ضروری به شما می آموزیم که چگونه از خطرات احتمالی در سفر را پیشگیری کنید تا آسیبی به جنین وارد نشود. با رعایت چند نکته اصولی می توانید ایمن ترین سفر را در لیست خاطرات خود ثبت کنید.

per2.jpg 

از سلامتی جنین آگاه باشید

یک امر بدیهی است که خانم های باردار باید قبل از هرگونه اقدام به سفر از سلامتی جنین خود آگاهی لازم را داشته باشند. یک مورد از معضلاتی که در سفر با هواپیما موجب عوارض زیادی خواهد شد: وضعیت جفت سرراهی می باشد. حال جفت سرراهی چیست؟ جفت سرراهی به موقعیتی گفته می شود که جفت قسمتی از دهانه رحم را اشغال کرده یا همه رحم را به طور کامل مسدود می کند. اگر جفت تمام  دهانه رحم را مسدود کند احتمال دارد که مادر در طول بارداری خود دچار خونریزی های شدید شود. به یاد داشته باشید که برای مطمئن شدن از جفت سرراهی، قبل از سفر به سونوگرافی مراجعه کنید زیرا ممکن است جفت سرراهی تا هفته های بیست و هفت بارداری هیچ نشانه ای از خود بروز ندهد و یک دفعه شروع به خونریزی کند.

زنان باردار در هواپیما


 صندلی را متناسب شرایط خود انتخاب کنید

بانوان باردار به این نکته توجه داشته باشند که همیشه صندلی خود را در کنار راهرو انتخاب کنند. زیرا در طول سفر بتوانند به راحتی بلند شوند و راه بروند. به طول مثال اگر بلیط هواپیما ارزان اصفهان را خریداری کرده اید باید بدانید این سفر حدود یک و ساعت و نیم طول می کشد و شما باید حتما در طول این مدت نشست و برخاست داشته و به سرویس بهداشتی بروید. اگر امکان 

سفر با هواپیما یکی از اولین انتخاب های افراد برای سفر و به خصوص برای افرادی است که زمان سفر برای آنها بسیار مهم است. البته انتخاب هواپیما برای سفر بین مقاصد داخلی و خارجی همیشه استرس هایی را به برای برخی افراد به همراه دارد. برای مثال عده ای از افراد ترس از ارتفاع دارند. یا مثلا با خواند خبرهای سقوط هواپیما ها دچار ترس و واهمه از سفر با هواپیما هستند. با توجه به چنین شرایطی پرواز برای کوکان و زنان باردار می تواند یکی از پر استرس ترین تجارب سفری باشد.در ادامه اما به بررسی نکات مهم سفر با هواپیما برای زنان باردار می پردازیم تا سفر خود را با آسودگی به پایان برسانند.رزرو صندلی مناسب برای شما امکان پذیرنمی باشد .می توانید با مراجعه سریع تر به سایت مستر بلیط، اقدام به خرید بلیط هواپیما مشهد، تهران، اصفهان و.. بهترین صندلی را انتخاب کنید.

https://canvas.sussex.ac.uk/eportfolios/412/Travel_during_pregnancy_by_plane


Comments

Popular posts from this blog

آخرین وضعیت کاهش دوباره قیمت خودرو در بازار (+جدول آخرین قیمت از پراید و چینی ها تا سوناتا و النترا)

انتشار رندرهایی از جدیدترین مدل تویوتا یاریس